Przejdź do głównej zawartości

Dziękuję

Dziękuję

Dziękuję za przyjaźń, za serce,
za to, że życie me trzymałaś w ręce.
Dziękuję,że jesteś ;lub byłaś,
za wszystko czego mnie nauczyłaś.


Dzięki Tobie potrafię ufać.
To Ty nauczyłaś mnie słuchać.
Pokazałaś, że może być dobrze,
że można mówić krótko,mądrze.

Dziękuję za te wszystkie chwile,
które przeżyliśmy raczej mile.
Dziękuję,że nie byłem sam, 
i że tyle dobrych wspomnień mam.

Przepraszam, że nie zachowałem się jak należy,
że nie potrafię pokazać jak mi na Tobie zależy,
że nie potrafiłem być dla Ciebie wsparciem,
i że zniszczyłem to wszystko już na starcie.

Dziękuję Ci za to, że byłaś
i tyle chwil ze mną przeżyłaś,
że pokazałaś jak żyć,
co zrobić by mimo wszystko być.

Jedna myśl mi się po głowie snuje
za wszystko chcę Ci powiedzieć: DZIĘKUJĘ!

Komentarze

  1. Jaki piękny wiersz ! Bardzo mi się podoba !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię :) Cieszę sie, że się podoba :) Już odwiedzam i biorę się za czytanie :)

      Usuń
  2. Ciekawy wiersz, ciekawi mnie kim jest adresat :) Obserwuje!

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. :D Dziękuję :) Co do adresata pozostaje anonimowy :D
      Również obserwuję :)

      Usuń
  3. Wiersz jest świetny. Z rymami dobrze Ci idzie :)Domyślam się, że chodzi tu o jakąś dziewczynę?
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za opinię :) A co do Twojego pytania, odpowiedź brzmi :być może ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)