Przejdź do głównej zawartości

Po dłużeszej nieobecności .. Wracam :)

Przepraszam za moją nieobecność, ale szkoła, oceny itd. Wszystko trzeba było dopiąć "na ostatni guzik".
Wracam z nowym wierszem :)


O życiu ludzkim (Mój przepis na szczęście)

Radość wypełnia moje smutki,
Odwaga okrywa wszystkie lęki.
Uśmiech chowa złość i żal,
Muzyka kryje bólu jęki.

Za zwycięstwem schowam porażki.
Pod sukcesem zaginie gdzieś przegrana.
Bo w życiu nieważne są smutki,

Liczą się: radość, szczęście i wygrana.

Komentarze

  1. Myślę, że wygrana nie jest tak bardzo ważna. Droga do celu to połowa przyjemności. Świetny wiersz.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wiersz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wiersz!
    Pozdrawiam ciepło ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiersz bardzo ładny, jednak lubię doszukiwać się zawsze głębszych sensów, ponieważ uważam że zazwyczaj w wierszach o to chodzi. Trzeba umieć dostrzec coś czego nie widać na pierwszy rzut okna. Uważam że smutki w życiu też są ważne. Dzięki tym smutkom potrafimy docenić to co radosne. Musi być w naszym życiu zachowany jakiś bilans. To że uśmiech chowa złość, żal itp. Nie znaczy że gdzieś ich tam z tyłu nie ma, ,,chowają się''. Nie warto nimi się przejmować, ale uważam też że nie wolno ich zapominać. Niemniej jednak podziwiam, uważam że wiersz jest ładny. Bardzo lubię Twojego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że poszukałaś w tym wierszu jakiegoś sensu :)
      Mi przy pisaniu towarzyszyła jedna myśl i to chciałem pokazać w tym wierszu, że wszystkie smutki i niepowodzenia można przekuć w radość i wygraną :)

      Dziękuję, że podzieliłaś się swoim zdaniem i swoimi przemyśleniami :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)