Przejdź do głównej zawartości

Wakacje 2017

Długi czas mnie tu nie było..
Żniwa, wyjazd, prace nad wierszami...  Wszystko to miało miejsce u mnie w ostatnim czasie i jakoś tak zapomniałem o blogu..


Dzisiaj chciałbym opowiedzieć Ci o moim wakacyjnym wyjeździe do Czarnogóry, bo to tam spędziłem prawie dwa tygodnie moich wakacji :)

Słońce, ciepła woda, piasek.. Można pomyśleć, czego chcieć więcej :) Przyznaję, że nie jestem zwolnnikiem takich klimatów.. Mimo wszystko bardzo mi się podobało :) Temperatura codziennie przekraczała 30 stopni w cieniu , nocą również cieszyło mnie ciepło (zawsze około 22-23 stopni) :)

Ludzie tam obecni są bardzo ufni i pozytywnie nastawieni do turystów, których jest naprawdę dużo. Sprzyja to rozwojowi kradzieży (tzw. "kieszonkowcy") a także ogromne ilości ludzi, którzy proszą o pieniądze.. Najgorszy widok w moim życiu? Dzieci, które zmuszane są do tańca naulicy i żebrania pieniędzy.. Ponadto masa dzieci siedząca z pojemnikami na monety i prosząca o darowiznę..
Zdziwił mnie brak kultury jazdy kierowców, którzy jeżdzą tak naprawdę jak chcą ;/

Tyle z tych negatywnych wspomnień :) Postaram się żyć tym, co jest warte pamięci :) Cudowne widoki na góry, które widać w każdym rejonie państwa, masa sklepów i piękna widokówka miasta nocą :)

Nie mam dużej ilości zdjęć, bo najzwyczajniej nie mam do tego talentu jednak podzielę się kilkoma fotografiami :)










A Ty drogi Czytelniku jak spędzasz swoje wakacje? :)








Zdałem sobie sprawy, że nie potrafię pisać już postów w ten sposób.. Może to znak, że warto bardziej skupić się na wierszach?

Komentarze

  1. Klimatyczne miejsce :) Ja wakacje spędzam wszędzie po troszku, jadę tam gdzie mam ochotę :)
    Pisanie postów nie idzie Ci najgorzej, więc się nie załamuj!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszytsko czuję, że ni idzie mi to tak jak mogło iść na początku :)
      Chyba czas w końcu wybrać konkretną ścieżkę :)
      Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  2. Pięknie; szczerze i prawdziwie... Pisz! Ja mam wakacje niezwyczajne, albowiem weszłam w posiadanie cudnej i nadzwyczaj urokliwej działki nad jeziorem Krasne. Jestem nadzwyczaj kontenta... Pozdrawiam serdecznie z prośbą; PISZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam:D Ja odwiedziłam Włochy i spędzam super czas.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)