Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE ROKU

"Czas jak rzeka płynie" śpiewał niegdyś Czesław Niemen.
Z dnia na dzień, stajemy się coraz starsi, silniejsi, mądrzejsi i bogatsi o nowe doświadczenia.
Dzisiaj mamy ostatni dzień 2017 roku. Dużo w tym czasie się wydarzyło.
Czas rozliczyć się z przechodzącym już do historii czasem.

Rok 2017 był jednym z najciekawszych w moim życiu. Po ciężkim zakończeniu 2016, chciałem aby kolejny był lepszy od poprzedniego. Pierwszy cel, który udało mi się spełnić :)
Najważniejszym elementem zmiany, której dokonałem w tym roku była weryfikacja znajomych i przyjaciół. Teraz już wiem, że są osoby, na których mogę naprawdę polegać i takie, które zawsze znajdą się w moim otoczeniu kiedy tylko będą potrzebować mojej pomocy.
Dziękuję zarówno jednym jak i drugim za urozmaicenie mi tego roku ;)

Kolejną ważna dla mnie rzeczą było ustalenie kierunku bloga. Niegdyś wielki miszmasz a od tego roku skupiłem się głównie na wierszach, Uważam to za największą rewolucję w moim życiu, gdyż pasja, która zrodziła się gdzieś w szkole podstawowej teraz umila mi wieczory, pomaga poznać innych i przede wszystkim siebie. Na blogu pojawiło się też kilka opowiadań.. Od nowego roku będę kontynuował rozpoczęte historie bohaterów.Kto wie, może w opowiadaniach też się odnajdę? :)

Jako, że jestem typowym matematykiem pisanie wierszy jest dla mnie odskocznią od codzienności dlatego często przez brak weny nie mogłem wrzucić tu nic sensownego i długi czas milczałem. Od przyszłego roku weny nie będę już szukał tylko w głowie, filmie czy muzyce a również i w otaczającym mnie świecie. Tyle rzeczy przelatuje nam przez palce..

Na najbliższy okres mam jeszcze jedno postanowienie, ale jeszcze nie czas żeby o tym pisać :) Jeśli się powiedzie na pewno o tym napiszę :)

18.06.2017 spełniło się moje największe marzenie.
Dzięki pewnym osobom w końcu pojechałem na koncert mojej idolki!
Czekałem na to 4 lata i w końcu udało się!
Dziękuję teraz tym osobom. Nawet nie wiecie jak bardzo jestem Wam za to wdzięczny!


W tym roku pojechałem na najlepsze w moim życiu wakacje. Tydzień w Czarnogórze pokazał mi nowy świat, otworzył oczy na innych. Kiedy jesteś na obozie sam wśród nieznajomych sobie osób uświadamiasz sobie, ludzie nie są tacy straszni a zupełnie obce osoby stają się bliższymi niż te, które nazywałeś swoimi przyjaciółmi.


W 2017 większą uwagę poświęciłem rozwojowi intelektualnemu i postanowiłem powrócić do kolejnej zaniedbanej przeze mnie pasji, jaką jest czytanie książek. Z racji tego, że nie czuję się dobry w pisaniu recenzji jedynie polecę Wam najlepszą (moim zdaniem) książkę tego roku. Jest nią "Inwigilacja" Remigiusza Mroza.
Piosenką roku, która najlepiej go opisuje była właśnie ta:Perfect-Ludzie Niepowszedni.
Dedykuję ją wszystkim niezwykłym osobom, które towarzyszyły mi w tym roku.!
Na sam koniec dziękuję wszystkim Wam, którzy czytacie tego bloga i zaglądacie tu :) Bez Was nie miałoby to sensu. Tak więc Drogi Czytelniku dziękuję właśnie Tobie, że jesteś tu i teraz to czytasz.

Od nowego roku postaram się być tu regularnie. Mam nadzieję, że uda mi się spełnić to postanowienie. A Was drodzy Czytelnicy serdecznie zapraszam!

Nie pozostało mi nic innego jak życzyć Wam wszystkiego co najlepsze w rozpoczynającym się już jutro nowym roku. Niech będzie on dla Was motywacją do spełniania marzeń i stawiania kolejnych celów. Mam nadzieję, że będzie on jeszcze lepszy niż ten, który już dziś żegnamy!

Komentarze

  1. Widać ten rok był dla Ciebie bardzo owocny. Oby następny był jeszcze lepszy :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo się działo u Ciebie w minionym roku. Fajnie, że są jeszcze ludzie, którzy wytrwale dążą do swoich celów. Fajnie, że się nie poddajesz. Twórz dalej, bo świetnie Ci to idzie :)
    Czekam na Twój powrót.
    Wszystkiego dobrego w Nowym już Roku:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największą motywację dają mi właśnie ludzie :) Myślę że dam radę wrócić :D
      Dziękuję za Twój komentarz! :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)