Przejdź do głównej zawartości

Moje nowe hobby^^

http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/2016/11/hobby-i-zainteresowania.html



Dzisiejszy post jest trochę później niż zawsze :) Jednak to z tego podowdu, że miałem wyjątkowo trudny tydzień i nie przygotowałem sobie nic, co mógłbym dodać.

Dzisiaj chciałbym podzielić się z Tobą moim nowym hobby.
Ostatnio, kiedy sprzątałem stare śmieci, zauważyłem duże pudło. Próbowałem je przestawić, jednak wydawało mi się dosyć ciężkie.
Zaglądam do środka a tam duża ilość kaset magnetofonowych!

Szybko uświadomiłem sobie, że w pokoju stoi radio, które odtwarza kasety. Od razu zacząłem sprawdzać z jaką muzyką mam tutaj do czynienia. Wiadomo, że nie jest to żdana "skaładanka hitów 2016".

Wybrałem sobie 5 kaset,od których zacząłem słuchać takiej muzyki. A były to: Ich Troje,IRA, The Rolling Stones i dwie kasety Queen.

Od zawsze lubiłem słuchać starego dobrego rocka. A tu są i takie kawałki :)Zauważyłem jaka jest różnica między muzyką z tamtych czasów a tym co serwują nam obecnie stacje radiowe.A jaka duża jest róznica pomiędzy słuchaniem piosenki z internetu , a z kasety, która  przekazuje nam tak ogromną historię! 

Na początku sam miałem problem z tym jak przewinąć ją by móc słuchać od początku. Coż.. Zastosowałem "historyczny" numer z ołówkiem ;D Okazało się, że działa!

Od teraz częściej będę sięgał do tego typu "zabytków" ;) Mają w sobie jakąś moc, która nie pozwala z nich rezygnować :) Oczywiście nie zaprzestanę słuchać muzyki, z którą związany jestem mocno już od 4 lat, ale o tym innym razem :)



Czy masz jakieś nietypowe hobby? 

Komentarze

  1. Jako mała dziewczynka lubiłam kasety. Pamiętam jak zła byłam, gdy zepsuło się radio i rodzice wymienili je na takie, że tylko płyty odtwarzało.

    Na obecną chwilę słucham głównie płyt. Moi znajomi ( pokolenie polskiego rapu i disco polo ) uważają, że to głupie, bo muzyka jest w internecie. Jednak świadomość "legalnej kultury" jest czymś co uwielbiam. Muzyka jest dla mnie czymś więcej, niż zwykłą rozrywka. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście też słucham płyt pomimo tego, że muzyka jest w internecie :) Mam tak jak Ty, jeżeli chodzi o tą "legalną kulturę" :)

      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. Ja jednak przeważnie muzyki słucham w internecie, ale pamiętam te czasy kiedy wszystko było na kasetach:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne hobby! Mnie nigdy nie ciągnęło do takich rzeczy.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak magnetofon zawsze wciągał taśmę ;d. U siebie też mam duże pudło z kasetami. Niestety sporo jest uszkodzonych i muzyka jest zniekształcona.
    Ostatnio zacząłem słuchać zespołu Ich Troje. To naprawdę świetny i ponadczasowy zespół. Ich piosenki przemawiają, dają do myślenia.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ich Troje to zdecydowanie ponadczasowy zespół :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Muszę przyznać ciekawe hobby :) Nie wiem czy mam nietypowe hobby, ale jest nim robienie domków z kart :D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę każde hobby jest nietypowe, bo jest własne, indywidualne :) Co z tego, że ktoś ma takie samo :) Ale "on ma swoje, ja mam swoje" :)
      A Twoje hobby jest naprawdę bardzo ciekawe :)

      Usuń
  6. Fajnie jest znajdować sobie ... nowe zapomniane pasje :) to cenne doświadczenie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to nowe hobby :) Kiedyś mnie do tego nie ciągnęło ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)