Przejdź do głównej zawartości

To się ceni..

Chociaż dużo chcesz,
to tak mało możesz,
bo choć łatwo jest,
tak trudno się wydaje.

Dzisiejszy post zacząłem fragmentem mojego wiersza Mniej Więcej.
Chciałem poświęcić go osobie, która pokazała mi, że niemoc i bariery istnieją tylko w naszych głowach, że nie ma rzeczy niemożliwych.


Ostatnio spędzając zwyczajny piątkowy wieczór postanowiłem włączyć sobie coś, czego dawno nie oglądałem. Akurat rozpoczynała się tego dnia 7. edycja programu "Danicing with the stars. Taniec z Gwiazdami".

Iwona i Stefano
Wydawało mi się, że już nic mnie nie zaskoczy, że program to tylko zmarnowany czas.
Na szczęście jednak zostałem do połowy. I wtedy usłyszałem coś niebywałego.

Chodzi mi o jedną z uczestniczek tegorocznej edycji, Iwonę Cichosz.
To co pokzała przeszło moje wszelkie oczekiwania.

Osoba niesłysząca, postanowiła tańczyć bez aparatów słuchowych!

Swoją postawą udowodniła, że nie ma rzeczy niemożliwych a bezsilność jest tylko w naszych głowach.



Polecam Ci spojrzeć na to co ta dziewczyna pokazała :)
Następnym razem, kiedy pomyślisz sobie, że nie możesz czegoś zrobić, że jest to zbyt trudne, że nie dasz rady, zadaj sobie pytanie czy oby na pewno?

Za Iwonę trzymam bardzo mocno kciuki i życzę wielu sukcesów :)
Niech swoją postawą pokazuje innym, że wszystko można zrobić i nie ma rzeczy niemożliwych :)

Komentarze

  1. Wielki szacun! Nie oglądam już tego programu bo mnie nudzi, ale muszę zobaczyć jak zatańczyła ta pani.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też on nudził strasznie ;D
      Zwykła nuda i ciekawość namówiły mnie do tego żeby jednak obejrzeć ;)
      I dpokóki ona będzie tańczyć ja będę oglądał :)

      Usuń
  2. ja nie ogladam tego programu od momentu, jak on juz nie leci na TVN ;p wedlug mnie teraz juz doslownie wszystko jest robione pod publike

    powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłem,że dla takich osób warto :)

      Oczywiście chętnie się odwdzięczę :)
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  3. Fajnie oni razem wygladaja a w temacie sie nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)